perbualan petang ahad

afis: kak yang, jari kecil afis pun sama mcm kak yang. bengkok tak boleh straight.

abby: tapi afis nye jari gemuk. kak yang jari kurus. afis nye x nampak bengkok.

afis: okayla. afis akan kuruskan jari afis.

abby: ok.

afis: nanti bila besar, afis nak cipta satu jenis nyamuk, dia cuma sedut lemak je. bila dia gigit badan, dia tak sedut darah. tapi dia sedut lemak, pastu masa dia gigit tu, tengok tengok dia dah gemuk. sebab sedut lemak.

(in abby’s mind: afis, kalau kau boleh cipta nyamuk tu, ramai la orang dalam dunia ni suka giler! hehehehe)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s